Ik ben zeer tevreden over mijn nieuw garage deuren, met boven ramen. Elke keer als ik de schuur inloop en daglicht heb denk ik: “waarom hebben we dit niet eerder gedaan”!
Het voorgesprek, de installatie en het eindresultaat: allemaal heel fijn verlopen. Klein puntje: de schroef waarmee de cilinder vast zat, zat zo strak dat we wat moeite hadden om de nieuwe cilinder te plaatsen. Maar gelukkig is dat uiteinderlijk ook gelukt en het wijzigen van de cilinder was verder geen probleem.